Overheid
Luister naar medewerker en burger
De enige manier waarop de bestaande dienstverlening continu verbeterd kan worden, is door te luisteren naar de medewerkers en burgers. De onderzoeksoplossing van Tevreden.nl meet ieder relevant contactmoment waardoor u real-time inzicht krijgt in positieve en negatieve ervaringen. Zo kunt u per proces sturen op de klanttevredenheid en gerichte verbeterpunten doorvoeren.
Totaaloplossing voor
gTevreden.nl
Wij faciliteren het totale plaatje voor het onderzoeken van de burgerervaringen, medewerkersbeleving en ketensamenwerking.
Specialisten
Door te werken met mensen die kennis hebben van de sector of hier zelf in gewerkt hebben, krijgt u de beste begeleiding bij uw onderzoekstraject.
Verbeteren
De doorlopende onderzoeken van Tevreden.nl helpen u exact te bepalen waar eventuele verbeterpunten liggen voor uw dienstverlening.
Dashboard
De onderzoeksresultaten zijn zichtbaar in een real-time online dashboard. De klant- en medewerkersonderzoeken kunt u hierin combineren. Een sterke combinatie!
Omnichannel onderzoek
Het onderzoek is op meerdere manieren uit te voeren. Denk aan e-mail, een tablet of zuil op locatie, sms, social media, telefonisch en per post.
Integraties
Door de unieke API koppeling is het onderzoeksplatform te koppelen met de meest bekende CMS en DMS. Hiermee wordt onderzoek uitvoeren een makkie!
Segmenten
Actief in een ander segment?
Naast gemeentes en waterschappen hebben wij door de jaren heen een indrukwekkend klantenportfolio opgebouwd. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?
Neem contact op