Klanttevredenheid Hercuton
“Iedereen mag weten hoe klanten onze dienstverlening en samenwerking ervaren”
Een 7 is niet goed genoeg
Hercuton streeft in haar bedrijfsvoering continu naar bovengemiddelde klanttevredenheid. Maar hoe ervaren onze klanten onze werkwijze? En wat zijn mogelijke verbeterpunten?
Deze vragen zijn voor Hercuton aanleiding geweest om klantervaringen op basis van doorlopend professioneel onderzoek inzichtelijk te maken via een onafhankelijk platform hercuton.tevreden.nl.
Lean en mean
Transparant is één van onze kernwaarden. De website is daarom voor iedereen toegankelijk, zodat u een objectief beeld kunt vormen over Hercuton. Zodra andere bouwbedrijven ons initiatief volgen, zal door het onafhankelijke bureau Tevreden.nl een overkoepelend platform gestart worden: “bouwbedrijf.tevreden.nl”. Hierop zullen dan de scores van landelijke bouwbedrijven getoond worden.
Hoe werkt het?
Heeft u Hercuton een opdracht verstrekt uw nieuwbouw te realiseren? Dan ontvangt u gedurende het bouwtraject 4 keer een digitale vragenlijst. Om zo objectief mogelijk antwoord te krijgen op de vragen wordt u benaderd door Tevreden.nl.
Het betreft 4 unieke evaluatiemomenten welke van toepassing zijn op:
- Opdrachtverstrekking
- Projectvoortgang
- Oplevering
- Nazorg
De uitkomsten van de enquêtes worden openbaar gepubliceerd op hercuton.tevreden.nl. Het geeft u inzicht in onze werkwijze én helpt ons onze dienstverlening klantgericht te verbeteren. Daarnaast vergroot het de betrokkenheid van alle Hercutonners.
Een 7 is niet goed genoeg, we gaan voor een 9!
Wat wilt u als organisatie bereiken en verbeteren?
Tijdens een telefonisch gesprek inventariseren wij de wensen en behoeftes en bepalen we de beste onderzoeksopzet voor uw organisatie. Benieuwd?
Neem contact op