Onderzoek van Tevreden.nl


Anoniem vs niet anoniem

Een belangrijke afweging bij het uitvoeren van een onlineonderzoek, is of het onderzoek anoniem of niet anoniem wordt uitgevoerd. Anonimiteit wil zeggen dat alle naar een persoon herleidbare gegevens onbekend zijn.

Meer informatie

Tips voor succesvol onderzoek

Op welke wijze doorlopend onderzoek naar klantervaringen het beste geïmplementeerd kan worden, loopt best wel uiteen. Een kleinere organisatie is overzichtelijk, dat maakt het doorvoeren van veranderingen eenvoudiger.

Meer informatie

Vijfpuntschaal Tevreden.nl

In de literatuur wordt al tientallen jaren gediscussieerd over de voor- en nadelen van even en oneven schalen. Een even schaal heeft een even aantal antwoordcategorieën, een oneven schaal een oneven aantal.

Meer informatie

Wat is de Customer Effort Score

De Customer Effort Score (CES) is een goede voorspeller voor loyaliteit. Uit onderzoek is gebleken dat hoe meer moeite de klant moet doen, hoe sneller de klant afhaakt. Dit resulteert in een verminderde loyaliteit.

Meer informatie

Wat is de Net Promotor Score?

De NPS meet in welke mate een bedrijf wordt aanbevolen. De score kan lopen van -100 tot +100. De vraag luidt altijd hetzelfde, namelijk ‘Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden’.

Meer informatie

Wat is een Customer Journey?

De customer journey is de reis die een (potentiële klant) aflegt voor een aankoop of servicevraag. Denk aan de aanschaf van een nieuw abonnement of het indienen van een klacht of vraag over een product of dienst.

Meer informatie
Tevreden.nl en Feedback Company bundelen hun krachten!

Reviewspecialist Feedback Company en onderzoeksbureau Tevreden.nl bundelen hun krachten en hun producten en diensten. Zodat we de feedback- en onderzoek markt nog beter kunnen bedienen, een verdiepingsslag kunnen maken en een completer product kunnen aanbieden.

Lees bericht
close-link